14 juni 2012

Upprörd student

DYSLEXI

En upprörd student skrev just nu en facebook kommentar som tydligen tolkades på olika sätt. Jag tycker i alla fall att det är fantastiskt bra att detta ämne tas upp! Diskussioner leder till förändringar. Vad tycker du?
Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

kram!

Svar: Jag har försökt att lägga till dig men jag har inte bloglovin längre. Jag går in och läser din blogg lite då och då!
Studera Smart

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress