12 april 2012

Kaffe & Choklad

HÄLSA

Lite kaffe i pluggpauserna gör susen, koffein påverkar inlärning positivt och gör dig uppmärksam och pigg. Ta en mörk chockladbit också, den är full med polyfenoler- antioxidanter som skyddar hjärnan från fria radikaler. Bara så att ni vet!



Emma Lannebrink

sv: Okej va kul! jag följer dig nu, säg till när du följer mig :)

Hm.. Ett tips, som jag brukar använda mig av dom dagar jag är i skolan är det här:

I min klass så är det inga bestämda lektioner, alltså vi får jobba med vad vi vill. Så därför brukar jag jobba med det jag känner att jag kan koncentrera mig på just den stunden, till exempel om läraren föreslår Matte så kanske jag inte är på räkna humör, då gör jag svenska istället. ^^

Inte så bra tips kanske, men för mig brukar skolan bli roligare då!

kram

Paret Hårdrock

Nu har du chansen att vinna ett presenkort från SF bio. Till ett värde av 110 kr!

Therese

Hejsan, vad ska du hitta på denna fredag? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress